sobota, 21 sierpnia 2021

60-letnia Katarzyna Dowbor pochwaliła się swoją 20-letnią córką!



Znana prezenterka, Katarzyna Dowbor, prowadząca programu "Nasz nowy dom" na co dzień nie mówi o życiu prywatnym. Tym razem zrobiła wyjątek dla gazety "Gala". Nie tylko udzieliła wywiadu ale i pokazała swoją 20-letnią córkę.





"Od lat mieszkam poza Warszawą, wśród pól i lasów. Dom, w którym teraz siedzimy, to moja dziupla, do której uciekam, gdy świat zaczyna mi doskwierać!"-wyznaje prezenterka.

"Moim zdaniem mama powinna mieć trochę autorytetu i pomagać dziecku w podejmowaniu decyzji. Nie jestem autorytarna, nie narzucam swojego zdania, raczej pokazuję różne rozwiązania i pozwalam się Marysi uczyć na swoich błędach.

W przypadku Maćka było trochę inaczej, może dlatego, że to chłopak? Byłam bardziej wymagająca, nawet czasami ostra. Zdarzało mi się powiedzieć: „To moja decyzja i nie dyskutujemy”. Przy Marysi zmiękła mi rura, jak mówią młodzi. Maciek czasami wytyka mi, że na za dużo jej pozwalam, ale mam wrażenie, że ona tego nie wykorzystuje"-opowiada 60-latka


"Czasem mam wrażenie, że duchem jestem młodsza od niej!"

Marysia dostała się na kolejne studia w Anglii. Dlatego dumna mama postanowiła się pochwalić córką.

"Ja i Marysia na okładce @magazyngala ❤️ Bardzo podoba się nam to zdjęcie. A Wam? 😃"


Gdy syn, Maciej przyszedł na świat, Katarzyna miała wtedy 19-lat.


"Dopiero gdy zostałam mamą po czterdziestce, pełniej doświadczyłam uroków macierzyństwa. Nie rozpaczałam już przecież, że nie pójdę na imprezę albo nie spotkam się z przyjaciółmi. Nie musiałam już odwoływać dyżurów w pracy, bo dziecko się rozchorowało. Etap pogoni za pracą i za przyjemnościami życia miałam odhaczony. Późne macierzyństwo to chyba najwspanialsze, co mi się przytrafiło"opowiada Katarzyna Dowbor