sobota, 21 sierpnia 2021

"Do matki z bombelkiem, która była właśnie w pizzeri przy ratuszu..." Tak zaczął swój wpis pewien mężczyzna na Spotted



Raczej nikt nie przepada za hałasem, szczególnie podczas posiłku, który chcemy zjeść w ciszy i spokoju. Niejednokrotnie jednak w restauracjach możemy napotkać na dzieci, które płaczą, krzyczą, hałasują, czy nawet biegają po całej sali.




Na Spotted: Barczewo pojawił się dość dziwny ale ciekawy wpis.
Napisał go mężczyzna, który poszedł zjeść pizze, jednak strasznie przeszkadzał mu płacz małego dziecka, które było obok.


"Do matki z bombelkiem, która była właśnie w pizzerii przy ratuszu. Twój bombel tak darł ryja, że miałem ochotę wstać i nabić go na swój widelec do pizzy, której nie mogłem zjeść

Do momentu aż się nie odwróciłaś w moją stronę, Twój uśmiech i spojrzenie sprawiły, że nagle cały świat się zatrzymał, a zamiast wrzasków w głowie słyszałem tylko śpiew ptaków

Odezwij się na priv jeśli to czytasz. Obudziłaś we mnie instynknt rodzicielski. Wychowam jak swoje. Nie zabiorę cie do kina… Ze mną przeżyjesz swój własny film".


Ciekawe jak skończy się ta historia .