środa, 25 sierpnia 2021

Urodziła swojemu ojcu szóstkę dzieci. Jej dramat trwał 20 lat!


W Walii zatrzymano mężczyznę, który od lat gwałcił swoją córkę. Trwało to około 20 lat. Dziewczynka urodziła ojcu pierwsze dziecko w wieku 17 lat. Aktualnie dziewczyna ma z ojcem szóstkę dzieci. Ze względu na dobro ofiar policja nie może podać tożsamości zwyrodnialca.

Mężczyzna przed sądem twierdził, że jest niewinny, jednak sąd nie uwierzył. Dziewczyna powiedziała, że pierwszy raz zaszła w ciążę w wieku 16 lat.

 „Ojciec powiedział mi wtedy za pierwszym razem, że chce nauczyć mnie uprawiania seksu, żebym wiedziała, jak zachowywać się z chłopakami. Długo trzymałam to w tajemnicy – aż do zeszłego roku.”

Mężczyzna zmanipulował swoje ofiary za pomocą czarów i okultyzmu. Stworzył on fikcyjnego mistyka, którego nazwał Amelia Sanktuary i powiedział córce i ich dzieciom, że mają dokonywać z nim aktów seksualnych.

Ostatecznie mężczyzna przyznał się d współżycia z córką, jednak stwierdził, że to ona go do tego zmuszała i szantażowała go.

Sędzia Paul Thomas powiedział:

 „Od 40 lat jestem zaangażowany w sprawy karne. To jedna z trzech najbardziej obrzydliwych zbrodni, z jakimi miałem do czynienia. Jestem do tego przyzwyczajony, ale słuchanie zeznań mimo wszystko było dla mnie trudnym doświadczeniem.

Chciałbym podziękować ofiarom w tej sprawie za ich odwagę i opanowanie podczas tego trudnego procesu. Tylko dzięki temu udało się doprowadzić zwyrodnialca przed sąd. Chcę, aby każdy, kto padł ofiarą znęcania się, wiedział, że jeśli znajdzie w sobie siłę, może zgłosić się na policję. Dobro ofiar jest zawsze na pierwszym miejscu.”